Friday 6 January 2012

Rindu @_@


Salam


First entry untuk tahun nie… rase macam belum terlambat untuk aku ucap Selamat Tahun Baru.. hehe.. biar lambat, asal wish kn… *sebok je  nk wish2….



Ada kat Jordan Jengka dalam mase sminggu nie buat aku rindu nk balik je…walhal baru je balik mggu lepas… selame nie x pernah rindukan kampung pun…. Tetibe je kali nie aku terase rindu sangat3 nk balik…. Oh kuala Terengganu terchenta… CNY kali nie mmg aku nk balik..tiket dh dalam gengaman dh nie… nampak sangat x sabau nk balik… kalau lambat habes la tiket..... *dapat lempang laju2 jugak aku nanti..



First aku rindu giler kat mak aku…. X sabar untuk aku balik nk tilik muke dye…. rindu mak sangat2.. :’( waa… nk balik nk balik…Sedap nye kalau dapat makan penggat pisang mak buat….. *yum3.. 
meleleh2 air hujan kat mulut laju2…



                                                                                   sedap nye... slluuurrpp






Untuk tahun baru nie jugak, aku belum jumpa lagi adik bradik aku… miss them so much muah3… rindu terutame nye kat akak aku yg sorg nie.. ZUZILAWATI HASSIM…. Ibu baru nie baru je selamat melahirkan baby boy Muhammad Wafiq Wafri…. Klik zucomey tuk tgok kisah akak aku nie…. Rindu nk jumpe syg… wafiq tunggu cu balik yea syg… miss u…





















                                                                          Muhammad Wafiq Wafri





Dua orang lagi anak sedara aku yg sorang ganas and sorang terlebih ayu nie…







Cu rindu laa kat abang ngan kakak..nanti ajak mama balik umah nenek yea… cu balik nak ajak gi jalan2 naik motor nanti… kalau korang tarik2 rambut gaduh cu ajak baby tecik je… :P


Sedang membilang hari untuk balik... hukhukhuk... Cepat ah mase melayang terbang.. Beta mau pulang nie... mau jugak ketemu sama mr. farid..dh stahun x jumpe beliau (pdhal last jumpe 30/12/11)... nk g dating lah balik nnti... nak g mane yea??? rahsia dulu lah..kalau rajin nanti hapdet kite g dating dengan beliau nie



syg awak sgt2...








Kamsamidaa  ^^



No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^