Wednesday 18 January 2012

Akhir nya...

Salam..



Malam masih muda... muda pulak macam aku nie haa.. perahsantan betol aku malam2 nie...
hahaha


                                 aku ke nie??? ------->


Malam yang penuh dengan kebisingan dengan cerita- cerita korea, kartun bagai nie, akhirnya aku brjaya menyiapkan satu assignment. Pertama kali kot aku siap kan sebelum due hantar… perghh.. bagus betoi aku nie… tapi aku bukan buat sorang2 la.. aku buat dengan group aku… group nie terdiri dari 3 orang gadis yang cantik lagi jelitawan yang bukan rozita che wan….




ini bukan rozita che wan yea...

Nur amirah





Ainur Sakinah



Actually benda alah nie kene hantar hari jumaat nie before balik kampong… yiiipee..nk balik doh wei… tapi nak buat macamne la kan…kitorang nie terlebih rajin sampai berjaya menyiapkan malam nie jugak… praise to Allah kerana memudahkan segala urusan hambaMu ini… so bile dah siap nie, boleh lah kitorang hantar esok..so x lah kelam kabut macam rebut ribut nak hantar nanti… kalau nasib lebih baik, mgkin dapat markah bonus…hohoholiau… (^.^)


Jumaat nanti test lagi.. adoiyai… malam esok aje lah study nye..stusy awal2 nanti kang, nyanyok pulak aku nie.. bukan boleh buat kire sangat aku nie….


Berita lebih baik dan padat lagi terkini, setelah penat beratur panjang…. Aku dan minah cantik lagi gebu2 nie berjaya merebut baucer buku 1 Malaysia hari nie!!...rm200 beb! wah.. kalau lah tu sume duit tu, dah lame habis aku kerja kan.. tapi nak buat macam mane, kene beli alat tulis dan buku je… sob2… *hoi..nasib baik dapat…trajang kan…


Balik nanti aku nk g soping keeping lah baucer tu… kalau ade rezeki, boleh ajak cik farid g soping skali…muahahaha…. Ala… sambil menyelam cari ikan la woi…boleh buat anak ikan dengan incik farid...

 Bile dah siap kan kerja nie… mata mula lah mantok… bile dah mantok tu, rase sayu2 terdengar katil panggil name aku.. so aku kene lah tidoo...


Ok lah.. papai.. nite…


Kamsahamidaaaa……. (^_^)


No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^