Friday 20 January 2012

Windu kamoo sayang

Salam


Dah lame dah x update entry kat sini.. kalu nie buku ke hape ke, mgkin dah berhabuk dah nie… mesti kena cari bulu kambing nak sapu nie…ngeh3…
Tajuk entry tu aku tujukan kat orang yang berjaya mengambil hati aku sejak enam tahun daholu kala… (x masuk lagi 6 tahun..but almost) ^^


MOHAMAD FARID BIN ABDULLAH. Seorang yang comel and hensem bagi aku… permulaan berkenalan 6 tahun lalu hanya sekadar gosip tapi akhirnya bertukar status kepada sepasang kekasih…kekasih woo... rase macam x percaya je aku dan dye berjaya mengekalkan hubungan kami selama ini. Dulu dye pernah cakap, “couple nie x kekal lame, kawan lebih kekal and mungkin untuk selamanye.” 


Bukti tu nampak macam salah sebab kami berjaya mengekal kan hubungan untuk 6 tahun. Banyak kenangan  manis dan pahit sepanjang perhubungan kami…. Biasa lah, nama pun adat bercinta.... lagikan lidah boleh tergigit, ini kan pula suami isteri.. but kami bukan suami isteri tau…. Lambat lagi nak sampai title tu... hehehe… status tu akan bertukar andai nya jodoh kami sampai…. insyaAllah… semoga hubungan kami akan berkekalan hingga akhir hayat dengan ikatan sebuah perkahwinan yang suci lagi murni... macam iklan minyak masak laa pulak... Farid  seorang yang sangat penyabar dengan kerenah aku. Walaupun kadang2 kesabaran nya jugak tergugat, tapi dye x pernah tunjuk.. just ingnore je dengan ape yang aku buat. Aku tau yang dye bukan seorang yang sangat penyabar dengan adik2 or orang lain. Tapi aku suka buat dye marah..hobi aku kot buat dye marah…hehe.. tapi saya sayang awak sangat2 tau...


Sometime, aku suka buat apa yang Farid x suka, ntah lah….Aku pun x faham dengan perangai aku nie, tapi dye ok je…cool je…. Sebab tu aku sayang giler galak dekat dye… sayang  dye sangat2…. And kalau aku kehilangan dye, memang aku menyesal seumur hidup… yelah, mana nak dapat orang macam Farid sekarang. Kalau boleh aku nak pertahan kan hubungan kami nie dengan sedaya upaya aku.. hehe…* jiwang lak aku nie.... Orang kata jodoh nie kena usaha jugak... xkan bergolek.. aku ku cuba... insyaAllah... Allah akan makbulkan segala permintaan kita kalau kita bersungguh2 dan x abai kerja kita dengan-Nya..


Ape lagi ekk… haa… he also pendengar aku yang sangat setia, sentiasa bagi aku sokongan kalau aku dalam kesedihan dan kesusahan, sentiase buat aku ketawa, and sometime buat aku menangis… *time gadoh2 jelah… huhuhu… macam2 rasa ada.. Sepanjang bersama dye, banyak yang aku belajar, terutama nye mengenai kesabaran, kesetian, kejujuran dan jugak sentiasa bertolak ansur… be his heart, buat aku rase satu tanggungjawab yang selama nie aku x pernah rasa. Kadang aku masak untuk dye... saja untuk ambik hati beliau.... barangkali tebus kesalahan jugak... and his most like about my masakan is puding laici... aku rasa biasa je, saja nak ambik hati le tuu... hehe


Little About Mohamad Farid Abdullah
- MOHAMAD FARID ABDULLAH
- HIS HEART TAKEN BY ZURAINI ASILAH HASSIM
- 21 YEARS OLD ALREADY
- SUKA SANGAT MAIN FUTSAL AND BOLA
- TEACHER TO BE AT IPGM PERLIS (major in PJ) ------>  . (nanti anak2 aku kuat bersukan ler..)
- SUKA RIDE HIS BIKE, NINJA KAWASAKI
- BORN WITH VERY CUTE DATE, 14.04.






dear Farid, i hope kita sama2 jaga hubungan nie sampai ke jinjang pelamin. May Allah Bless Us sayang... 
 with love, Zuraini Asilah Hassim..


Kamsahamida <3<3

 

No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^