Thursday 22 December 2011

kurang asam kau!!

salam....


hari nie hari jumaat....bhahaha...

ape lah..nie pun nak cakap...apelah kau nie zuu oii...

time tengah type entry nie, lecturer tgah duk asyik duk tabur ilmu kat student...tapi aku??? boleh lagi aku online...
tu lah.. sape suruh buat lecture dalam kandang komputer nie... memang asyik lah duk selongkar komputer...


alaa... lagipun kan tengah blajar sal komputer (CSC134) kan... haha.. kurang asam kau!! memang jahat punye student.. fail ko nanti, baru kau muntah nages sampai banjir JENGKA nie.. nanti mule lah tenggelam x timbul2.. :)  aku tengok x ramai pun student2 yg sambut ilmu yg sir affendi tabur nie... kadang2 aku kecian jugak kat dye.. tp bile blajar fakta nie buat aku NGNTUK lah...



sume org asyik fokus kat depan (bukan kat muke lecturer).. kl sir tgk ape student2 dye buat.... fulamakkk... kompem baling pc nie kat kitorang...hahaha....



sir.. sir... bile nak bagi nota nie... kan x pasal2 tiap minggu aku wak keje nie..... huhh..kalau mk bapak aku tau nie keje aku time CSC134 nie..kompen suh balik tanam ubi...

bagus gak kan... dapat income tu babe!!..

ohh2... mase dh nk abes la woi..cepat2.... nk kemas buku lak...


k bubai...


kamsamidaa... ^_*

No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^