Friday 2 December 2011

Alahai...malang nye...

 salam...


kebiasaan tngah hari sbtu macam nie, aku n rumate biase nye memerap dalam bilik je... tp pg nie aten dh ke kuantan.. umah makcik lina dye kot....


so, ketiadaan aten mmbawa aku ngan mirah ke pasar panas... bukan 2 orang je yang pergi tau..
adelah dalam 5 orang yg follow kitorang... 


                          
                   tadaaa...nie mkcik tgah pilih kain yg bekenan kat hati..hehe


kitorang gerak kat pasar panas nie around pukul 10.00..


lame jugak lh kitorang kat sane.....pukul 12.30 baru kitorang sampai bilik...kat sane mmg panas pun sbb tu name pasar tu pasar panas...kuang3...


x bnyk pun aku ngan mirah borong, adelah dalam 5 helai kain pasang yg bjaye d bodek oleh pjual2 kain tu...mane laa x kan...kain dye cntik2 woo....dh lah murah, bnyak choice lak tu..tu yg sedak lagi enak mmbeli tu....


                              
          harge bese lebih RM60 nie..tp aku beli just 30 hengget je..




30 hengget pun, dh beli dekat 4 pasang...mmg mlayang lah RM12000 RM120aku....mmg malang lah klau aku duk lame lg kat situ...




btambah malang lagi...henset kesayangan aku rosak...whuaaaa...... LCD yg rosak...g kedai jap...abg tu cakap xkn ade effect ape2 juz kene tukar yg baru lah....aduyai...baru-baru dh sruh org beli kan bateri laptop baru kat aku...kat situ dh lah abes rm300 dh...nie bakal melayang lak dalam RM150.... klau asyik malang je..mmg habis pokai lah aku... 
                                
     mende2 nie adelah anak2 aku...beli ngan hasil titik peluh aku sndiri.. *bngge ngn diri sndiri tau..


duit lam bank pun dh makin sikit nie....waaaaaaaa..... mak....nk duit nk duit... dh xde duit dh anak mak nie.......... >.<
                                                       
                                                 nie bukan aku tau...i gegurlzss..


cuti sem nie nk keje!! nk topup balik duit aku... sape2 yg nk cari pkeje...cari aku yea...yeahh2....


k bai..




kamsamidaa... ^_^



No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^