Saturday 11 February 2012

Proud to be 20's


Salam..


Bersyukur pada Allah kerana masih memberi kesempatan untuk aku terus menghirup nafas di muka bumi ini.... hari nie genap  umur aku 20 tahun…. 3 fasa nombor telah berubah dalam hidup aku.. dari sa tahun ke belasan tahun, dari belasan tahun ke puluhan tahun… wah, dah matang rupa nya umur aku... J  so kena jadi matang laa aku lepas nie... at the same time, umur aku dah sama dengan farid.. hohoho...dh doplos tahun dh kite.... hahaaha..


Tiada azam yang aku tanam menjelang umur baru nie just aku harap :
·        hidup aku terus diberkati oleh Allah,
·        mendapat kesihatan yang baik,
·        segala urusan dunia dan akhirat berjalan baik atas izin Allah,
·        di panjangkan umur, di murahkan rezeki aku dan keluarga,
·        hidup di umur ini lebih baik berbanding sebelum ini
 AMIN...

pada kawan- kawan yang wish tu, terima kasih kerana masih ingat tarikh lahir aku... *terharu...


walau terkilan sikit sebab si dia lambat wish, (x mintak pun tapi, dalam-dalam x mintak tu, terasa hati..hehe) tapi thanks sayang sebab still ingat besday saya... meceh sangat- sangat... sayang awak gila-gila lah...


                                            *dari google :)


setakat nie saja tuk today...


kamsahamidaa..   ^_____^


No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^