Monday 21 November 2011

kisah hAri Ini

Salam…
Malam nie Malaysia kite yg tcinte lawan dengan Indonesia… jiran kite je tuh…jelez tengok budak2 yang lain turun tengok bola.. niat kat hati limpa nie nk turuk gak tp segan lah nk turun sorang2…huhu…

Dengar teriak kan budak2 kat bawah pun makin buat aku nk tengok bola... yela… nk tengok jugak sape yg buat gol.. sape yang kene kad kuning dan bagai lah… faktor utame aku xnak turun jugak coz aku duk tingkat 3..so malas lah nk naik turun tangga… wat lengguh sendi je.. cukup antar mesej jelah kawan2 yang duk ngadap tv tu je..jimat lah sikit tenaga naik turun tangga…kihkihkih…

Lame2 jadi agak bosan lah jugak bile asyik dengar pmpuan yang asyik bteriak kat bawah tu sampai x ingat dunia… kalau lah cik UPK nie still open pejabat tuh, kompem laa kena hambat sume makhluk yang ade kat situ…huahuahua…

Hari nie jugak adelah first day job aku sbagai student part4… macam biase lah, hari mule2 nie mesti lah leturer segan nk jumpe kitorang…part yang paling best skali klas pkul 3 ptg… so pagi tuh dapat lah si manje tido ngan lena pagi tuh.. haha…

Lepas balik kelas tuh, dalam pkul 7 lebih tuh air plak kehabisan..x tu lah sape yg mndi smpai x cukup air tuh…tpakse lah aku, rumate ngan classmate mandi kat dewan… nasib baik lah aku 3 orang je yg ade kat situ..dapat lah aku bazirkan air ngan lebih banyak… bese lah.. air free bazir laa skit kan…

Stakat nie je lah tuk malam nie… nunite…nk tidoo awal slagi x banyak kelas n kuiz yg dtg melamar…sekian..

                                                      i lap u MALAYSIA!!


Kamsamidaa... ^^

No comments:

Post a Comment

hello sweet manis
tinggal lah komen sikit..
kenangan.. ^^